Over onze klant:
Bij onze klant streven ze naar maximale klanttevredenheid. Als Accountmanager ben je pas tevreden wanneer onze klant dat ook is. Door het uitvoeren van grondige behoefteanalyses ontdek je welke telefonie- en internetoplossingen het beste aansluiten bij de wensen van onze klant. Je blijft continu op de hoogte van de nieuwste producten, technologieën en prijzen die Telenet Business te bieden heeft, en deelt deze kennis met enthousiasme met zowel potentiële als bestaande B2B-klanten. Als centraal aanspreekpunt sta je bovendien paraat om vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen.
Hoe ziet jouw werkweek eruit?
Minimaal één dag per week ben je aanwezig op ons kantoor in Oostkamp om je agenda te vullen met afspraken via telefonische prospectie. De overige dagen ben je actief in het bezoeken van klanten in je eigen regio of heb je de mogelijkheid om op afstand te werken. Bij onze klant geloven ze in het geven van verantwoordelijkheid en vrijheid, zolang de gestelde targets maar in het vizier blijven.
- Taken en verantwoordelijkheden:
- Vastleggen van telefonische afspraken (met ondersteuning van ons eigen callcenter)
- Uitvoeren van behoefteanalyses
- Professioneel presenteren van producten van Telenet Business
- Op maat uitwerken van voorstellen en deze toelichten aan de klant
- Debriefen van verkooporders
Profiel:
Met enige ervaring in een B2B-salesomgeving of als starter ben je bij onze klant van harte welkom. Het belangrijkste is een commerciële instelling, de zoektocht naar een nieuwe uitdaging, en een overvloed aan enthousiasme en energie. We zoeken iemand die zelfstandig kan werken maar ook een teamspeler is. Uitdagende doelen stimuleren je tot de juiste acties, je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit en beschikt over een rijbewijs B. Perfecte kennis van het Nederlands is een vereiste, kennis van Frans en/of Engels is een pluspunt.
Jobgerelateerde competenties:
- Ontwerpen van een plan voor klantenwerving en plannen van klantbezoeken
- Uitwerken van commerciële voorstellen
- Overeenkomen van voorwaarden van verkoopovereenkomsten of prijsramingen met klanten
- Administratieve opvolging van klantenwerving en het informeren van het team
- Presenteren of demonstreren van producten bij de klant en advies geven
- Persoonsgebonden competenties:
- Zelfstandigheid
- Resultaatgerichtheid
- Klantgerichtheid
- Plannen en organiseren
- Verantwoordelijkheid
Aanbod:
Je start met een uitgebreide opleiding over alle producten van Telenet Business, evenals verkooptechnieken en handige tips om een topper in het veld te worden. Andere voordelen zijn onder meer:
- Klanten in eigen buurt
- Contract van onbepaalde duur
- Vast maandelijks salaris
- Aantrekkelijk bonussysteem en bijkomende incentives
- Voltijdse tijdregeling zonder weekendwerk
- Ondersteuning van ons eigen callcenter om je te helpen bij het vullen van jouw agenda
- Tankkaart
- Bespreekbare bedrijfswagen
- GSM-abonnement en laptop
- Blijvende coaching en ondersteuning waar nodig
- Een hecht team dat je met open armen zal verwelkomen en met plezier op weg zal helpen
Interesse? Stuur je cv met motivatiebrief naar siemen@recruitmentforce.be
Meer info nodig? Bel naar 0487 34 38 38
Recruitment force garandeert een discrete behandeling van jouw kandidatuur!